קנדה ישראל – פרויקטים בפארק צמרת


מקומתו האחרונה של המגדל הגבוה ביותר במדינה (47 קומות), משקיף ברק רוזן, מבעלי חב’ קנדה ישראל באומרו בראיון לגלובס: “נוף פתוח למערב. אנחנו רואים פה את כיכר המדינה. אנחנו אפילו יכולים לראות פה את גמנסיה הרצליה את התיכון”.

תל אביב של העשור החולף, היא לא מה שהיתה פעם. רבים הם המגדלים שנבנים ברחביה לגובה, כשיותר ויותר דירות יוקרה בשווי מיליוני דולרים מחליפות את הדירות הפשוטות של פעם.

קחו למשל את הטריפלקס במגדל W , הממוקם בשכונת פארק צמרת , המתקרבת להגדרה “וילה באוויר”. הדירה שמשתרעת על פני 3 קומות, כוללת מעלית פנימית ובריכה פרטית על הגג. “הוויטרינה נפתחת, יוצאים פה לדק, פה יוצאים לבריכת שחייה. הדק מגיע עד לכאן, המים פה נשפכים כמו מפל”, מתאר רוזן. במגדל רק ארבע דירות כאלה, שתיים מהן שייכות לברק רוזן ולשותפו בקנדה ישראל, אסי טוכמאייר. “פה יש לנו סלון ענק עם החלל הכפול. פה יהיה מטבח ויש לנו יציאה למרפסת. בתוך יש מעלית שבעצם עולה לשלוש הקומות.”

האישור לבניית שכונת פארק צמרת , ששטחה משתרע על פני כ- 130 דונם, התקבל בקיץ 2002. בזמנו מפורסמים רבים רכשו בה דירות, ומאז הושלמה בנייתם של שבעה מגדלים. כעת בנייתם של חמישה נוספים בקנה. הדירה היקרה ביותר שמוצעת כרגע למכירה בשכונה, נמצאת בקומה ה-43 של מגדל W. “הסלון הזה, אם אנחנו מודדים מצד אחד לצד שני, יש בו 30 מטר בערך. הסוויטה של ההורים מורכבת מהאמבטיה שצופה לים. זה האגף של הילדים מורכב משני חדרי שינה וכאן יש לנו את המקלחת והשירותים של הילדים. זה הנוף שהם הולכים לישון איתו בלילה, וקמים איתו בבוקר. “המחיר של הדירה הזאת הוא 17 מיליון שקל, המוכר קיבל לאחרונה הצעה של 15 וסירב לה”.

במערב פארק צמרת, נבנה הפרויקט השאפתני והחדש של פאנגאיה נדל”ן , לבית קנדה ישראל – פרויקט W-Boutique. פרויקט יוקרתי זה , המוקף בירוק ומשקיף לים הינו בניין בן 31 קומות, שמטרתו להעניק חוויה הדומה לפרויקטים מחו”ל של בוטיק ופאר.
על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלות “ברעלי לויצקי כסיף” , בין המובילים בארץ ואף בעולם בתחום. שני אגפי הלובי של הפרויקט יאופיינו בעיצוב יוקרתי, תקרה גבוהה וחלל גדול.
123 הדירות שיכלול הפרויקט תוצענה במפרט של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, כאשר לכל הדירות תהיה חזית למערב שתשקיף על הים. דירות הקומות האחרונות, תשתרענה על פני חצי קומות ובשתי הקומות האחרונות יהיו אלו דופלקסים מרהיבים להם יהיה חלל תקרה כפול.
הפרויקט יכלול חדר כושר חדיש, בריכה חיצונית שתהיה מקורה וספא. בחלקו הצפון מזרחי של הבניין יחובר מבנה נוסף בן שבע קומות, שיכלול דירות בוטיק מיוחדות.