פאנגאיה נדל”ן (מקבוצת קנדה ישראל) ואקרו נדל”ן שיווקו ב-200 מיליון שקל פרויקט בהרצליה פיתוח

מובא על ידי קנדה ישראל

כפי שדווח ב”גלובס”, חברת פנגאיה נדל”ן שבשליטת הבעלים של קנדה ישראל, ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מימשה יחד עם חברת אקרו נדל”ן של ארז גיל, צחי ארבוב ואילן קפון, את האופציה לרכישת מגרש משרדים בהרצליה פיתוח בתמורה ל-83 מיליון שקלים.

פאנגאיה ואקרו , חתמו על הסכם אופציה לרכישת המגרש בעבור פרויקט של משרדים ומסחר, כשהמוכרים הם שמוליק וישראל טייבר. כעת שתי החברות מימשו את האופציה שניתנה להן, לאחר שמכרו מראש 17,000 מ”ר למשרדים לגורמים שונים, בתמורה כוללת המשקפת מחיר של 11,764 שקלים למ”ר. מחציתם של הרוכשים הינם משקיעים ומחציתם הם משתמשים סופיים.

המגרש, ששטחו6.5  דונם, מצוי בפינת רחובות החושלים והסדנאות וצמוד למגרש נוסף בבעלותן של פאנגאיה נדל”ן ואקרו, בו מוקם פרויקט המשרדים בשיטת קבוצת הרכישה ‏Acro Pangaya‏, שכונה בעבר ‏Sea View‏, בפינת רחובות הסדנאות והמנופים.

במגרש החדש  שתי החברות מתעדות להקים בניין בשטח‎ ‎בנוי של 17,000 מ”ר מעל הקרקע, שישתרע על פני 10 קומות. הבניין יוקם מעל שתי קומות‎ ‎חניון תת-קרקעיות‎.‎‏ הפרויקט תוכנן בידי משרד האדריכלים משה צור מתכננים בוני ערים.

פאנגאיה נדל”ן מקבוצת קנדה-ישראל מהווה את זרוע הפעילות של הקבוצה באירופה.
בינואר 2006 נרכש גרעין השליטה בחברה על-ידי ברק רוזן, אסף טוכמאייר ורז נוימן והחברה, בשמה החדש “פאנגאיה נדל”ן”, הפכה לחלק מקבוצת קנדה ישראל ומשמשת כזרוע הפעילות של הקבוצה באירופה.