מתחם LIVE – מיקום מרכזי וסגנון חיים אקסקלוסיבי

מתחם LIVE נתפס בעיני רבים כאחד הפרויקטים המבוקשים בתל אביב ובכלל במרכז. המיקום המרכזי, העיצוב הייחודי וסגנון החיים שהסביבה מציעה מושכים דיירים רבים למתחם התוסס.

המבנה, בעל מראה נועז וחדשני הוא למעשה בניין באוהאוס לשימור, שנמצא במרחק של דקה מרוטשילד. הרעיון מאחורי הקומפלקס הנועז של קנדה ישראל הוא שילוב הרצונות המורכבים של האדם הממוצע. הכוונה היא לשאיפה לפרטיות ושקט ורצון להיות בלב העניינים, נוחות ויוקרה אל מול החוויה האותנטית ברחוב.

מתחם LIVE מספק מענה אידיאלי לדיירים, כך שיוכלו להנות מכל העולמות – יוקרה ושלווה במרחק הליכה ממוקדי הבילוי המרכזיים של תל אביב. “איכות חיים מודרנית היא הבסיס לדירות המרווחות והמעוצבות”, מדגיש ברק רוזן מבעלי קנדה-ישראל.

הקומפלקס משתרע על שטח של כ-4600 מ”ר, כאשר הוא מתחלק ל-4 אזורי משנה. במתחם קיימות 78 דירות מסוגים שונים – דופלקס, גן ופנטהאוזים. לרווחת הדיירים יוקמו חדר כושר, קולנוע וחנויות אופנתיות במתחם.

במשך שני עשורים משקיעה חברת קנדה ישראל, בבעלותם של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, בפרויקטים נבחרים בארץ ובעולם, היא מעניקה למשקיעים מבחר רחב של פתרונות דיור ואלטרנטיבות ייחודיות להשקעות מניבות.

מתחם LIVE - קנדה ישראל.
מתחם LIVE – קנדה ישראל.