כל האטרקציות סביב מתחם מידטאון תל אביב

פרויקט מידטאון, המיזם המהפכני של חברת הנדל”ן קנדה ישראל בראשון ברק רוזן ואסי טוכמאייר, הוא מתחם עירוני חדשני שיושב במיקום אסטרטגי בליבה של תל אביב סמוך לכל האטרקציות המרכזיות שיש לעיר להציע. הנה כמה מהן על קצה המזלג:

קניון עזריאלי

במרחק הליכה קצר דרומית למידטאון של ברק רוזן ואסי טוכמאייר תוכלו למצוא את קניון עזריאלי המפורסם, שם תוכלו לעשות קניות או לשבת לאכול באחת המסעדות שהוא מציע. מצד שני, גם למידטאון תל אביב לא חסרות מסעדות, בתי קפה וחנויות שונות ששווה לבקר בהן מאחר והמתחם כולל גם אזור קניות משלו.

מוזיאון תל אביב

ממערב למידטאון תמצאו את מוזיאון תל אביב, בו תוכלו לצרוך מגוון סוגים של אומנויות – החל ממוזיקה ועד לקולנוע. אם המוזיאון אינו מספיק עבורכם, תוכלו למצוא גם במידטאון גלריות אומנות שונות.

בית האופרה

במקרה וחפצה נפשכם לצרוך מה שנקרא “תרבות גבוהה”, בית האופרה שצמוד למוזיאון תל אביב אותו הזכרנו לפני רגע הוא בהחלט אופציה. בית האופרה מציע שלל של מופעים כמו אופרה, מחול ואפילו הופעות שמותאמות לילדים.

כיכר המדינה

אם תלכו ממידטאון תל אביב לכיוון צפון-מערב תגיעו אל כיכר המדינה, אחד ממרכזי הקניות המוכרים ביותר של העיר.

מתחם הבורסה רמת גן

מתחם מידטאון תל אביב נמצא במרחק נסיעה קצרה של כמה דקות בודדות בלבד לכיוון צפון-מזרח כדי להגיע אל מתחם הבורסה של רמת גן השכנה, בו תמצאו שלל רב של אטרקציות שונות ומגוונות.

לסיכום, מידטאון תל אביב של ברק רוזן ואסי טוכמאייר יושב במיקום מעולה במרכז השוקק של “העיר ללא הפסקה”. בתחתית המאמר הוספנו לעיונכם מפה כדי להבין טוב יותר אילו אטרקציות נוספות נמצאות מסביב למתחם הכי מדובר בתל אביב.