הסכם שת”פ עם עיריית סנט פטרסבורג בפרויקט Planetograd

חברת קנדה ישראל, בבעלותם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, יחד עם קבוצת אלקטרה, הודיעו שחתמו על הסכם שיתוף פעולה עם עיריית סנט פטרסבורג. על פי ההסכם, התחייבה העירייה המקומית לתמוך ולקדם את אחד הפרויקטים המשמעותיים והחשובים בעיר, פרויקט Planetograd.

ברק רוזן, אחד מבעלי קנדה ישראל, עם איתמר דויטשר
בתמונה: ברק רוזן, אחד מבעלי קנדה ישראל, עם איתמר דויטשר

על פרויקט Planetograd

הפרויקט ישתרע על שטח קרקע של 2.4 מיליון מ”ר ויכיל כ-30 אלף יחידות דיור בהיקף של 1.5 מיליון מ”ר. בנוסף יוקמו שטחי מסחר רחבי ידיים, מבני ציבור וריאות ירוקות. הצפי הוא שהפרויקט יהווה מוקד עיקרי בהתפתחות העירונית ויהווה מנוע כלכלי ביצירת מקומות עבודה ומרחב מחייה בסביבה ירוקה. המבנים המתוכננים הנם בגובה של עד חמש קומות.

ברק רוזן: “זוהי הבעת אמון ותמיכה בפרויקט המשמעותי”

החתימה על ההסכם בין קנדה-ישראל ואלקטרה לבין העירייה, נערכה במסגרת הפורום הכלכלי הבינלאומי המתקיים בסנט פטרסבורג, בהשתתפות בכירים ברוסיה ובהם הנשיא ולדימיר פוטין. הפרויקט שמוקם בשיתוף קנדה ישראל שבבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, נבחר לאחר מבין ארבעת הפרויקטים המובילים בעיר, והיוזמה לתמוך ולסייע בקידומו הנה צעד חשוב מאוד. עלות הקמת הפרויקט וההשקעות הכוללות צפויות להגיע ל-2.8 מיליארד דולר. ההכנסות מנגד, מוערכות ב-4.5 מיליארד.

ברק רוזן, אחד מבעלי קנדה-ישראל, ציין: “פרויקט Planetograd נבחר לאחד מהפרויקטים החשובים בסנט פטרסבורג. זוהי הבעת אמון ותמיכה מצד גורמי התכנון והממשל בפרויקט משמעותי זה. אנו נמשיך ונפעל בשיתוף עם השותף המקומי שלנו, חברת סטל סיטי לקידום הפרויקט ולהצלחתו”. חברת סטל סיטי מתכננת להתחיל במכירה מוקדמת של דירות בפרויקט בתוך מספר חודשים ולהתחיל בעבודות הפיתוח.