אודות קבוצת ישראל-קנדה

קבוצת ישראל קנדה הוקמה על ידי אסף טוכמאייר וברק רוזן, והיא כוללת שלוש חברות פרטיות המתמחות בנדל”ן ובפיתוח נדל”ן, וחברה ציבורית בשם פאנגאיה נדל”ן, המנהלת מאז 2006 את הפעילות הקבוצה באירופה. פעילות הקבוצה היא בעיקר שילוב של פעילות יזמית ובית השקעות נדל”ן.

קנדה-ישראל מפתחת קונספטים חדשניים לסגנון חיים  – חברת נדל”ן מכוונת לייפסטייל.

בבשני העשורים האחרונים מתמקדת קבוצת קנדה-ישראל בהשקעות בפרויקטים שנבחרו בקפידה בישראל, אירופה ואמריקה, והמשקיעים שלה נחשפים למבחר אלטרנטיבות ייחודיות להשקעה. מדובר  בכ-1500 משקיעים פרטיים וכ-100 חברות פרטיות שעובדים עמה מאז וים הקמתה.

הקבוצה חושפת  את המשקיעים שלה בפני השקעות נבחרות אשר היו בלתי נגישות עבורם כיחידים, וזה אחד מיתרונותיה הגדולים. המחויבות של הקבוצה למקסם את הרווחיות של המשקיעים בונה אמון, והאמון הוא שמניע את הקבוצה קדימה.

פריסת השותפים, המשרדים ואנשי הקשר של קבוצת קנדה ישראל היא בינ”ל, מה שמאפשר לה קבלת עדכונים שוטפים אודות עסקאות פוטנציאליות. באמצעות הגיבוי של משקיעיה ושותפיה האסטרטגיים, הקבוצה מזהה עסקאות אטרקטיביות ברחבי העולם, מבצעת את הרכישה וממציאה את הנכס מחדש באמצעות הגישה הייחודית שלה.

פורטפוליו הנכסים של הקבוצה כולל מגוון נכסים, מפרויקטים יוקרתיים למגורים, דרך נכסים מסחריים, ועד אלפי דונמים של שטחים מובחרים במיקומים אסטרטגיים בארץ בעולם.

פרויקט RAINBOW

ריזורט המגורים RAINBOW מגדיר מחדש את חווית המגורים בצפון גוש דן ואת קו הרקיע של תל אביב. גולת הכותרת של המתחם הוא מגדל RAINBOW שיגיע לגובה של 40 קומות ויציע חווית מגורים יוקרתית עם נופים פנורמיים של הים ושל קו הרקיע האייקוני של תל אביב. לדיירים גישה לשירותים שונים, לרבות מתקני כושר מתקדמים, מתחם ספא, בית קפה פרטי ומרכז עסקים מתוחכם המצויד בחללי עבודה וחדרי ישיבות. בנוסף, המגדל כולל שתי בריכות, אחת מהן בגודל אולימפי, ואזור ייעודי לילדים, המקדם אורח חיים מקיף ומאוזן לכל הדיירים. הדגש הוא על מתן חווית מגורים שאין שניה לה המשלבת יוקרה עם נוחות, ויוצרת רמת חיים גבוהה בתוך מתחם RAINBOW.

פרויקט Vertical City

פרויקט Vertical City נמצא באחד מהמיקומים המרכזיים והאסטרטגיים ביותר בישראל, קבוצת ישראל קנדה מקימה את ‘משולש הבורסה’ – מתחם עירוב שימושים חדשני בעיר רמת גן. הפרויקט גדול המדדים עתיד להפיח חיים חדשים במתחם הבורסה, ולהקנות לאזור הפופולרי נופך חדש של יוקרה ואטרקטיביות. עירוב השימושים כולל מתחם תעסוקה על שטח של כ-85 אלף מ”ר, 400 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח על שטח של כ-35 אלף מ”ר, 350 מעונות סטודנטים על שטח של כ-10,000 מ”ר, מבני ציבור על שטח של 10,000 מ”ר, תחנת כיבוי אש ושטחי מסחר.

כתיבת תגובה